22 marca 2017

Memy od Gucciego






W ciągu ostatnich dni cały internet został zasypany i dosłownie oszalał na punkcie memów związanych z nowymi zegarkami marki Gucci jak i samą marką. Nawet Instagram (@gucci) stał się wielką kolekcją memów. Ale o co tak właściwie w tym wszystkim chodzi?  

W 2015 roku kiedy to mianowano Alessandro Michele na dyrektora kreatywnego Gucci wiadomo było, że czeka nas wiele nowości ale te z ostatnich dni zaskoczyły wszystkich. Wraz z wypuszczeniem nowej kolekcji zegarków Alessandro wpadł na pomysł, żeby zareklamować je w dość nietypowy sposób - memami. Podjął on współpracę z twórcami memów z całego świata (polskim akcentem jest dzieło Pauliny Ołowskiej), którzy stworzyli zbiór zabawnych obrazków mających na celu promowanie nowego produktu #TFWGucci z kolekcji le Marché Des Merveilles. Na memach zobaczymy XVI wieczny obraz Angelo Bronziniego lub  " Gucci Starter Pack".




 Pomysł Michele wzbudził nie małe kontrowersje. Jedni uważają, że jest to dziecinny sposób reklamy, który źle świadczy o tak renomowanej marce oraz, że od nowa powinien zająć się nią Tom Ford (mało realne). Ja natomiast uważam, że jest to świetny sposób reklamy, który trafi to dużej ilości ludzi w tym wielu młodych. Alessandro Michele jest oznaką podążania marki z duchem czasu i otwartości na nowe technologie i trendy. Ciekawe czym jeszcze w przyszłości zaskoczy nas ten kontrowersyjny dyrektor... 







>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz